02 October 2010

dah 4 taun 7 bulan dah...

salam...
entri kali ni mmg lama aku pendam kan...
since 4 taun 3 bulan yang lepas..
haaa...korang mesti tertanya2 apa kebenda ye 4 taun sekian2 bulan kan..?

hummm itu ada lah taun2 aku bersama si DIA...
nama dia Khairul Hafizie..

ye kami saling mencintai...dah 4 taun 7 bulan...

tapi ramai tanya2 bila nak kawin?
alahai...boleh sabaq tak?
mmg ar nafsu nak kahwin..dirikan rumah tangga tu ada..tapi alahai..muda lagi la...
kewangan pon baru nak stabil...
kete dia da keluar..aku belom lagi..(mana blh dia je ada kan?)
rumah...dia kata nak beli rumah dulu..stabil kewangan dulu..baru kawin...

baguih ye dia...sme nak sediakan baru nak kawin...

yelah...mmg aku respek dier tentang tu semua...
aku pon tak tau knapa aku jadi pilihan hati die dari dulu kenal sampai skunk..

nak kata aku nih romantik...hadui..maaf la...kasaq dari dia ada lah kan...

dulu ingat lagi masa skolah form 5...aku sama kelas ngn die...cme die amik LK..aku amik pure science..tapi kelas gabung sebb tak ramai student pon form 5 kat smkdc tu dulu..
huh kemain lagi die usha aku..ye la aku budak baru kat skolah tu..
masuk tak pakai tudung..mmg jadi public figure la..dan automatic jadi bahan tok ustazah2 tabur fitnah kat aku dasar aku ni free hair...(ok lah dari free thinker kan?)

erm dah 3 bulan kat skolah tu baru lah aku berjinak2 nak manjew2 ngn cinta nih..hahah slama ni mmg tak reti lahai nak couple2... boleh dikatakan die lah 1st love aku...

zaman persekolah mmg menarik...tapi bile pindah masuk skolah baru je pelajaran aku banyak yg lingkup...nak salahkan aku bercouple seratus peratos tak ley gak...salahkan enviroment baru pon susah..ye lah dulu skolah semua betine sokmo...hahah....tetibe masuk ada jantan lak..kan beza tu....

hurm berbalik ngn cite aku ngn die...yes mmg aku ngaku slalu je buat salah...slalu mengatal ngn jantan lain...dok layan msg2 kawan laki len..huh!~ tu aku tak nak komen lebih....

kenapa da 4 taun 7 bulan baru nak wat entry tntang bf??
hurm sebb sekarang baru tau hidup mati cinta aku hanya untuk khairul hafizie...
sy sayang awak..awak banyak bimbing saya jadi manusia berguna..jaga maruah dan tak terpesong dgn persekitaran yg sangat sosial dan tak elok nih...

hee thanks wak...saya sayang awak sangat...jom kawin? (heee gatai noo....!)

No comments:

Post a Comment