08 January 2010

ShoPPing...

hai semua...
hari nih 8th january 2010
hari jumaat...
dan yang paling bestnya khairul (my beloved BF) cuti...
yahoo....
aku dari smlm dah cakap ngn dier nak gerak gi kl...
nak beli barang...



rancangnya nak gi kol 8.00am sebab boo (khairul) nak buat ic,tapi bila pagi...paham2 jerk la..
masing2 tak sedar...tapi kol 9.30am aku telipon dier tak jawab...tido mampos lah tuh...
erm tunggu2 sampai tertido...kol 11.00am baru lah dier kol...
kata nyer

"yang kita gerak kl pas sembahyang jumaat je lah..."

adoi bape lama lagi aku kne tunggu...takkan aku x bagi kan dier n
ak sembahyang...dosa aku..

2.30pm
gerak dari desa kolj (rumah aku) ke ktm nilai..naik motor boo..
sampai sana beli kopok lekor dan makan sambil jalan...
sedap gak....

4.00pm
punya lah lama baru sampai sua
tu tmpat heaven bagi aku tok SHOPPING...
tapi kerana kepenatan yang amat..perot pon lapar...

erm nampak sign board KENNY ROGERS roster...yum...yum...
heheheh kami pon terus masuk restaurant tuh dan order lah banyak2...
dan makan sampai bncit..hehehhe

5.00pm
sebenarnya aku nak :
# repair ipod..
# nak bli card reader baru..
# USB cable baru...
# sweater

# t-shirt/baju
heheheh....akhirnya semua aku nak dah dapat...
cume ipod nih jerk masih tak boleh..
aku just beli charger baru...

nih masih meragam lagi....

8.30pm
ain n fira (my BFF) baru sampai...kata rindu kat aku..
nak jumpa...
so, kami pon jejalan lah lagi di TS.....

9.00pm

ain ajak tido umah dier...(umah baru..)
tapi sorry sayang aku kne balik...mak aku bising nanti...
esok pon boo keje pagi...
h
uhuhu...sian dorang aku tak join... (-_-)
erm...tapi aku bunje dorang McD dulu before balik...
yum...yum...makan lagi kan....?

10.30pm
ktm menghala ke seremban sampai...aku pon naik dan pulang


mari lihat.....aku saja nak show off baju2 yang aku beli...hehehhe



























hahhahah...ini lah semua baju yang aku baru beli...
show off plak...
hahha....dah macam nak jual baju pon ada gak kan....?
k lah sampai disini saja....
bye... (^_^)

1 comment: