11 January 2010

Cartoon Adic..!

erm sebenar nyer bukan aku yang addicted ngn kartoon...
tapi anak buah aku inman hayqhal....
aduhhh pening pala aku melayan die kat umah nih...
umur dier skunk dah 3 tahun nak masuk 4...
dah pandai cakap..mintak nak tgk kartun jerk tiap hari...
kalau orang tgh sedap layan cerita kat AXN ke kat E! ke...
mesti dier suruh aku tukar channel CERIA...tak pon ANIMAX...
tau je....
" ammie nak tgk OTOMEN...."
" kejap lah orang tgk sedap layan cite nih..."
" boleh lah ammie...boleh lah...kejap je"
sambil merengek
kalau tak dapat melalak2 macam kne pukul...
nak tak nak bagi lah jugak...
budak kecik....
pastu aku on kan TV kat dalam bilik dia...
pastu nak ajak teman lak...
adui...semuanyer kne layan dier....
Nasib bek sayang....

layaaaannnnnnnnnn..... OTOMEN pon otomen lah......
nih ghambar dak kecik nih....
nasib bek comey....




No comments:

Post a Comment