21 September 2009

Hai
Lama aku tak menulis cerita kat blog aku nih…hurm makin hari makin banyak yg berubah kat diri aku…

Skarang dah tak keje kat celcom customer service lagi dah…tapi wat sementara waktu nih aku tolong kakak aku jaga butik die.ada wat promotion kat G floor The Garden Mall.so aku kene lah tolong dier jaga baju2 dier.tak pasal2 aku bergelar seorang promoter..tapi tah macam mana tah,ada 3 designer yg ada dalam promotion nih kat tmpt yg aku jaga skarang nih. Salah sorangnye Alvin tay,Karl Ng and Nazleen Noor… yang aku kne jg kompon lah yg melayu nyer kan…tapi bila dah kerja amal jariah lah jugak tolong jaga kan baju designer lain tanpa gaji…keja nih bukan penat pon tapi buhsan.sebab kadang2 tuh aku sorang…melayan Keshena cust.baju2 kat sini bukan yg murah2 tapi ratus2 sampai ribu2 sehelai baju…! Over kan? Macam mak datin,anak tan sri ke boleh ar sarung baju2 macam nih….tak kuasa den…hahahha….

Aku nih masih Tomboy ker??
Tah lah dari segi perwatakan aku tak banyak yg berubah kecuali cara peaking aku mmg sangat berubah lah…itu pon ada yg kata jalan tuh kne usaha kan lagi n ada yg kata bagi bela rambut panjang baru ayu lah apa…erm tah la….apa yg aku nak ubah lagi tah….bagi aku jadi diri sendiiri kan lagi best kan??

Hahhaha….meoww..meoww…
Erm pasal kucing2 aku lak…..kesian raven n seven,,,aku terpaksa tinggalkan dorang kat umah mak aku kat nilai sana…sebab kalau dok ngn kak long kompom k.long tak bg…takot ada bau lah apa…lagi pon kalau tinggal kat umah mak,mak boleh tgk2 kan…hehehe….dah 3 minggu aku tak dating jengguk dorang…rindu nyer kat raven n seven…seven tuh tgh sakit…kurus jerk badan dier…tapi waktu aku gerak kl dier dah nak makan minum semua…mungkin keadaan dier dah Berta bah baik sekarang nih…aku harap sangat..anak buah aku inman mmg takot ngn kucing2 nih….hahhah padan muka,so inman tak ley lah buli2 kucing aku tuh…erm inman mmg nakal….

HP & wallet aku…?ha…? Mana ???!!!
Erm panjang citer nyer…waktu aku tgh kerja kat the garden nih aku nyer HP n Wallet kne curik…!hampeh tol…nak tau tak macam mana??hurm macam nih citer nyer…ari tuh aku gi makan ngn kak long aku..(buka puasa lah…) then lepas bbuka tuh aku terus lah gi bahagian promotion yg patot aku jaga..time tuh yang ada kat situ S ngan supervisor butik 2201 D….(tak nak sebot nama betol…nanti kne saman lak) masa aku dah sampai tuh aku.....(to be continue....!)

No comments:

Post a Comment