15 December 2009

~ChiLL~

Fuh...agak lama lah jugak tak menaip kat blog aku nih...
rasa dah berbulan2 kot.
sambil menaip..cari idea...(apa nak tulis)
aku bukak lah laman web nih

http://catlina7.blogspot.com/

erm blog nih mmg best...
macam2 penjagaan kucing boleh kite tau...



tapi sayang.....
erm aku memang cat's lover..
tapi masalah slalu jerk timbul bila aku bela kucing..!
damn...!

raven & seven...
ingat lagi tak ngn kucing yang sangat adorable nih??

(boleh check out gambar dorang dalam blog aku nih.//)

erm aku dah pindah dari kl ke nilai..
balik umah parents lah..
biasa lah bile dok sendiri ada jerk yang tak kene kat aty mak bapak kan..
so aku bawak raven n seven balik nilai...
dorang punya la appy..
sebab rumah aku agak luas..
so dorang bebas..dah tak dok dalam sangkar...
si raven nih notty sikit...ke sana ke mari...
tapi seven tgh sakit...demam...
so time tuh aku dah pergi vet..bagi ubat n also masuk air..
jumlah nak ubat dier jerk dah dekat RM100++ lah jugak
erm......
itu the best part of the story...
tapi raven dah seronok sangat main
(dengan kucing liar kat blakang umah)
sampai tak reti nak balik...
tapi kadang2 dier ada jerk datang umah nak makan...
biar lah die bebas...
seven makin hari makin pulih...
badan pon dah naik...
makin lincah kalah raven.
tapi sme nih salah aku n wali jugak...
aku n wali break-up..
mmg susah aku nak terima sebab
segala barang yang pernah dier bagi dituntut balik
termasuk lah duit belanja yang pernah dibelanja aku
and termasuk lah semua barang2 yang dia pernah bagi kat aku...!
WTF kan..?ok aku tak kisah tapi sampai datang umah
jumpa parents aku...
ok fine...so take off all your thing's out of my house...
no body perfect in this case..
aku ngaku aku ada jugak wat salah...
seven jadi mangsa...
opss...
aku tak bunuh dier erk, (tak lah kejam sangat aku nih)
erm masa dier nak gerak aku cakap..
pls take this cat also...
SEVEN...
seven ammie really2 sorry bout this babby...
berminggu2 jugak aku asik teringat kan kucin aku tuh jerk...

tapi aku pasti wali pon tak sekejam mana
dier mintak tolong kat mak dier kat kg (ipoh) tok jaga kan
seven...
so well, ada kebaikan untuk seven sebab dapat better home..
dier dapat teman mak wali berniaga..
jaga rumah...dan berdikari...



(mungkin agak keterlaluan aku nih tok feel macam nih hanya tok kucing...tapi sapa yang pernah ada pets mesti tau apa yg aku rasa....)

No comments:

Post a Comment