11 August 2009

MakhLuk yg sanGat ComeY ^_^

ini latest pictures of both of the twins of mine....tadi waktu nak pergi kerja masing2 datang kat kaki aku...alamak macam anak nak salam mak dier jerk waktu mak nak keluar rumah gi kerja....touching aku...pastu aku cakap "sayang mie nak gi kerja nih,jaga diri bek2...jgn notty2 tau.."
pastu masing2 "meow...meow..." klaka lah pulak cakap ngn binatang....! =_=! pastu aku amik hp aku...tangkap gambar dorang yg cumey tuh...1st tangkap gambar raven yg cool....


nih lah tempat faveret si RaVen nih...atas decoder ASTRO...tempat yg panas....hahaha ^_^


muka nak hot jerk...tapi badan dier sangat solid kan...?hehehhe ^_^
nih pulak gambar SeVEn masa aku nak keluar rumah tadi.....

Mata dier bulat kan...eee...geram.....!

k lah tuh jerk aku nak tunjuk...blog aku nih dah jadik macam blog untuk pet lover pulak....dah hilang skill aku sebagai freelance photographer....!

No comments:

Post a Comment