17 February 2010

Photographer

wah dah pukul 4.39am...masih terbeliak lagi bijik mta aku nih menatap skrin laptop...
mau tak ye petang tadi aku dah bantai tido sampai ke malam...skunk dah tak ngntok...esok pagi nak menghantar mak ke hospital..untuk inject kaki dier...
owh pasal title kat atas yang aku tulis nih pasal hidop aku sebagai seorang photographer..
ermm macam ni cite nyer..
nak ikot kan aku dah miliki nikon D40x nih dah hampir 3 tahun,,agak lama jugak
dalam masa 3 tahun tuh macam2 aku dah lalui..
ramai nak gunakan perkhidmatan aku..
tapi ramai nak gunakan secara free....adoi penat mmg penat...tapi bila pikir2 balik mmg kadang tak derk paedah nyer...orang mmg cakap dari kite tak wat pe kat umah baik keluar shoot apa yang menarik..tapi berbaloi ke...mula2 mmg niat dihati ingin mendapat pengalaman...tapi makin lama makin memenat kan diri dengan kadar yang tiada nilai....

sekarang aku mesti mulakan semula dengan lebih tegas dan profesional...
bukan nak bangga diri..tapi perlu buat sme ini....tak lama lagi aku akan siap kan bussines kad aku sendiri,..senang nanti orang nak hubungi,wat blog khas tok "yullchunk photo" dan segala promotion diri yang boleh aku buat...u guys must support me...thanks! hahha
ye la manusia nih banyak songeh..ada yang nak simple,ada yang nak grand,ada gak yang nak over standard....nanti kalau blog sah siap boleh aku promote kat semua kawan2 dan kenalan...kalau nak khidmat dari aku boleh kol dan set up time tok re-confirm...den tak pening2 kalau dah ada perjanjian....ye la ada setengah orang kejap nak kejap tak nak...jadik perlu lah kan aku wat semua cara nih....betol tak?dah la...tuh je luahan hati aku tgh2 pagi bute nih.....

2 comments:

  1. Chaiyok! Chaiyok! Hehehe. Tengkiu sebab shoot pic time aku tunang hari tu.

    ReplyDelete
  2. u're welcome..
    nanti mai la tgk blog agy satu
    http://yullchunkphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete