21 January 2010

Hari buhsan

Hai semua..
hari nih aku tak tau apa nak buat...memang membohsan kan...
tak derk keje len...
aku online jerk...bagun pon lambat...lepas tuh lepak2 jap ngn inman tgk cerita kartun dier tuh..
WONDER PETS..wonder pets...
sampai aku ajar dier nyanyi lagu tema wonder pets...pandai pulak...!
hahahah :) then dier letih nonton tertido lak...
aku pon tertido kejap...
then....
my phone ring...ring....
"LOVE" calling...
so ans...
"kat depan umah dah nih.."

adoi ngan muka sememeh nyer kua jumpa dier kat pan umah....
kami tak tau apa nak buat.,..
Idea..!
karaoke jom...?
jom.....!
kami pon melalak lah sejam hanya ber2...
amik ko aku nyanyi tak ingat dunia...
balik bantai black paper steak kat restaurant adam....
huh..!
pastu balik....sambung boring....
online...online....online....
tadi nampak cermin mata adeq..(cousin) dah patah... tapi saja jerk nam pose gne camera laptop yang blur nih....

hehehe... k sampai disini saja...
nyte semua..!
XOXOXOXO

No comments:

Post a Comment