18 March 2011

Minah MuLut Bau LongkanG!! Urgh!!!

Salam

hai bloggers n readers
hehe rini aku nak meluahkan satu hal yang dari dulu aku nak luahkan....
hahaaa punyer la lamakan aku nak pendam

hurm korang pernah x berdepan ngan member2 or orang sekeliling yang mulut yer berBAU??
oh tidakkk...lari jauh2 la weh.....

Dalam situasi pertama :
masa kat dalam panggung, aku duduk la sebelah
couple bahagia ni..masa movie tgah ditayangkan...pompuan ni boleh borak2 lam panggung ngan boyfie die ... (itu aku x kisah sangat) tapi....bile pmpn tu bukak mulut jerk....alamak...semerbak bau longkang...ak dah lah dok betul2 tepi die...sorry la weh,mmg longkang abis la mulut die (x pernah gosok gigi kot)...astagfirullah macam mana la boyfie die ley tahan yek?? (kalau dorang ciom molot cam ne la kan?) :)





Dalam situasi kedua :

haha ni lagi x boleh tahan...korang akan berdepan ngn manusia bermulut busuk ni hampir setiap hari....dan keadaan sangat la...ewwww...bau yer boleh membuatkan aku pening pala hokeyy!!
sangat x tahan bile kena hadapi manusia macam ni selalu.
...macam mana ak nak explain kat die yer?kalau laki x pe...ni pompuan beb....nak suruh beli penyembur mulut da beli sendiri da...nak suh beli ubat gigi yang bagus da pandai carik sendiri da...maybe ini kot sebab2 die mulut berBAU longkang

-kerosakan gigi
-penyakit gusi bernanah/berdarah
-ada saki baki makanan terselit kat celah gigi
-aktiviti bakteria yang berlebihan kat lidah
-jangkitan pada tekak
-radang selaput lendir pada hidung
-mungkin ada kompilasi pada bahagian dalam perut...ulser perot!!


oh my god..pls la weh....pergi jumpa doktor pakar runding ke hapa...check apa masalah mulut ko...kadang2 tu bau macam TA&* pon ada gak...cam ne ak nak bertahan bile bergossip ngn orang yang macam ni??

ce cite ce cite...!!








  • No comments:

    Post a Comment