04 April 2010

F1 here i come..

Blogger...Semalam ada cerite best..woot...wott... ^_^
hu act tak ar best mana pon.. :"(
erm aku bangun pagi je(tak lah pagi mana)...dapat panggilan dari seseorang...
"nak gi F1 tak?"
"wat pe gi sana..?"
"tgk lumba lah.."
"erm tak nak lah.." (masih mamai)
"rugi nih..nak boleh tangkap gambar..!"
"erm ulang balik nak gi mana???"
"f1 sepang..."
nakkkkkkkkkkkk.........
hu sapa tak nak mende free..orang dah ajak..ikot jerk...yang ajak pon abg sendiri..bukan orang len...hee aku terus hilang mamai tadi dan bangun sambil wat excersice panas kan badan skit...

(hehhe) then menuju ke toilet mandi...bushh..bushhh...hahak mandi paling cepat nih...
pastu trus siap...menuju ke almari memilih baju yang sesuai..nih yang paling lemah bagi aku..
tak tau pilih baju apa nak pakai....

hu mandi kejap je tapi pilih baju nak kat 30 min..!
last2 ternampak baju kemeja biru hackket..hu!bagus nih..pakai ngn jeans...(ingat nak pakai singlet je tapi takot itam lengan sme...eeee)

hee make-up2 skit...siap...!terus turun n gerak menuju sepang..umah aku kat nilai..15min je sampai sepang..tapi b4 sampai tuh kiteorang mencekik jap kat salak tinggi..(murah skit)
dah kenyang trus menuju ke sepang...huh nih lah antara gambar2 yang aku dapat snap...



seriously...aku takot gile dgr bunyik jet pejuang nih...rasa betul2 kat medan tempur..!sampai aku tak berani beb nak keluar dari hillstand cover tuh...



nih gambar sillhotte tok lampu spotlight..heheh aku suka awan pada hari itu...



huhuh nih lah sudut pandangan aku dari tempat yang aku duduk...boleh tahan lah dapat tgk selekoh maut...malas aku nak bergerak tempat lain dah...biasa la bontot berat..heheh...



sebelum balik sempat gak aku soh orang len snapkan gambor aku..nak kat 5-6 kali baru jadik..ye lah aku guna lens totally manual...mmg dier tak reti pakei...hu sorry ye...

aku blah awal skit..masa lap ke 50 kot...kalau blah lambat confirm kete tak dapat keluar..n crouded....so jom blah...huuuuuuuuuuuuuu


4 comments:

  1. hai..
    wah mnt lumba kete ke?
    msti best gile tgk live!

    ReplyDelete
  2. huhu best2 jugak..tapi ngeri dgr bunyi bising tuh...act macam mana nak join geng blogger tuh?ley tolong tunjuk ajar tak kat yull?

    ReplyDelete