14 April 2010

Aku Menang 1 000 000 00 ?! yahooooo!!

ha korang pernah tak korang terpikir tok tibe-tibe jerk dapat durian runtuh macam nih...
ye lah tak tau pape..tak antar entri pape...tetibe dapat menang duit beribu-ribu macam nih...
tak kan derk ada benda percuma kat dunia serba moden nih...kalau korang nak beli barang dapt percuma barang len pon pihak kedai dah manage harge tuh up skit dari harga sebenar..jadi harga tuh di kurangkan skit jerk...ye lah penjual pon tak kan nak rugi an??

berbalik ngn tajuk yang aku tulis tuh...hahahha korang jangan berangan ar nak aku bunje korang makan dinner ke apa...nak belikan korang present bear-bear pon aku tak mampu....PENIPU jerk semua nih...tapi mcam tak caya..knapa aku boleh menang....korang tak caya....meh aku tunjuk bukti.....!


hahahha.....tipu-tipu.......kalau korang tak nampak tulisan tuh korang pandai2 lah tekan Crtl+ heheheh...nanti besau lah korang nyer dekstop...kan?
dah lah chow.......hehehheheh ^_^

No comments:

Post a Comment