05 August 2009

LifeStyle

hahah...ni lah gambar paling hot yg terbaru aku ada....kikiki ^_^
sekarang nih life aku banyak sangat berubah....
banyak nak cerita tapi tak berkesempatan...
so about this picx...aku snap guna normal hp jerk..(bukan pakai DSLR pon..)
erm location dekat Taman Layang2...erm aku time nih lepak dengan new BF aku..wali aswat bin salim..ain n BF baru dier jugak Amir bin Ismail...
(ha...! semua nya baru kan?) nampak sangat aku dah lama tak update blog aku...
update pon just upload new picx jerk....

RUMAH.....
seronok...duduk semua dengan best friends aku > ain n fira...
tapi sekarang fira dah tak kerja kat celcom dah...
tinggal aku n ain jerk duduk serumah...
lepas tuh aku ada pertengkaran dengan dak rumah aku (kelapa sawit namanya.....)
erm so aku jadik bengang aku move ar rumah baru kat desa view tower,melawati...
Rumah baru nih pon agak seronok sebab rumah mmg spesis kondo....
tapi....
yg tak seronok nyer kawan2 aku semua dah bawa haluan masing2...
ingat lagi masa duduk sama2 aku lah yg suka masak-memasak
tapi aku bukan nyer terror sangat pon....
hahahah ^_^

KERJA.....
wali (bf) aku pon dah tak kerja kat celcom lagi dah...
kata HR tak dapat sambung contract...nih lagi satu hal pasal aku nyer HR....
macam gampang tau...
kesian pekerja tak dapat sambung contract...mana yg nak kawin, mana yg nak bina hidup baru semua tergendala gara2 tak dapat sambung contract....kesian.......
dah lah pekerja yg ada experience....tah lah malas aku nak cakap...
suatu hari aku pon sama nasib dgn dorang nih jugak....

CINTA....
heheheh ^_^
bab nih aku no komen... kalau aku cerita kat sini dah jadi tak privasi lah kan....jadik nyer public...kakakak...so lupa kan saja....psal cintan cintun nih k....

ah sudah lah...aku dah buntu.....tak tau nak tulis apa dah nih....aku bukan pandai megarang lagi pulak nak mereka2 cerita...hahahah....k daaaaa

No comments:

Post a Comment