06 March 2009

CELCOM CARELINE



PPID done. hahah.. hai..lama gile tak tulis blog..since aku start keje kat menara celcom nih..aku dah tak de masa nak online. laptop pon bukan ada kat umah sewa pon..kamera suma tak derk..cube bayang kan..kat umah tuh tb pon tak derk!! sengal... aku ley maT woo kamera tak derk... bapak aku marah lah bawak kamera kat tempat baru.. ye lah time ak keje kamera tinggal kat umah.. so untuk mengambil langkah keselamatan aku tinggal kan je ar kamera kat umah parent aku kat nilai..huh itu tak derk kne mengena ngn tajuk nih...aku skunk da start menjadi seorang pekerja di dalam Menara Celcom..kt jalan semarak tuh lah.. aku jadi salah sorang cust service executive kat situ..macam biasa lah aku kne assist cust. tak kira melayu,cina,india,kadazan,indon,bangla dan sebagainyer..huh!keje aku mmg sangat menduga kesabaran. yelah...sapa nak kne maki tiap2 ari beb?? korang nak? padahal bukan salah korang tapi salah company..tapi nak wat cam ne dah tuh keje kite. company pon bayar gaji tok aku di maki setiap ari.. untuk pengetahuan korang.. cust yg paling gile nak mampos kurang ajar ialah cust. dari bangsa melayu.. bodoh ke tak?dorang tak bayar bill pon nak bising2 kat kite org, case tgh process pon nak kata system slow..bis aku yg kne. dorang ingat cust service tuh sorag yg berkerja ke apa tah... huh! nak cite memang panjang.. macam2 kerenah lah cust yg aku dapat..memang banggang2 pon.. jadi kalau ada pembaca yg guna line CELCOM sila jg tutur kata anda semasa bercakap dgn celcom careline..penat lah weh nak layan cust yg banyak kerenah nih..huhu...dah lah pape later ak story lagi...daaaaaaa

No comments:

Post a Comment